Friday 28 October 2011

KENALI DIRI SAYA BERSAMA PUTERI KASIH

jom ambil kesempatan join segmen PK ni.
segmen tamat pada (30/10/11) tepat jam 11.59 malam

1) Jika saya memegang watak karakter kartun saya ingin sekali menjadi doralin (adik doraemon).

2) Saya ingin sekali bertemu dengan anda yang sedang membaca blog saya ni.

3) Binatang yang paling saya takuti adalah buaya tapi saya suka tengok orang tangkap buaya.

4) Saya teringin bercuti ke Sweden.

5) Lagu yang paling saya minati adalah lagu boyband era 90's (BSB, 911, etc) kerana ia mengimbau kenangan indah bersama BFF saya.

6) Jika saya menjadi seorang perdana menteri saya akan memilih pemimpin yang betul-betul berkualiti dan berintegriti untuk membantu saya memantapkan sistem pentadbiran saya dengan rancangan pembangunan yang seimbang untuk semua penduduk.

7) Insan yang paling saya sayangi adalah husband & family.

8 Perkara yang paling saya benci adalah pengkhianatan.

9) Perkara pertama yang wajib saya lakukan setiap kali bangun tidur adalah baca doa bangun tidur.

10 ) Tiga perkataan yang menggambarkan diri saya pendiam, keras kepala, emotional.


***

saya nak tag
kak atie.

No comments: