Tuesday 23 July 2013

akhirnya...

cewah tajuk tak boleh blah.. actually ni pasal peraduan yang saya join bulan lepas. Majalah Nona ada buat peraduan yang hadiahnya iftar kat hotel. banyak hotel yang turut serta. seperti biasalah, saya guna nama sendiri & proksi adik beradik yang lain. dan Alhamdulillah ada 1 melekat dan hasilnya...

 buka post box tengok envelope ni saya dah start senyum meleret..


InsyaAllah tahun ni ke One World Hotel kite. Tak decide lagi bila nak pergi ni. Voucher ni valid sampai 7hb August ni. Nak kena decide tarikh dan buat reservation. tak sabar... Happy sebab sedikit usaha saya boleh mengembirakan suami tersayang. memang dah plan, kalau tak menang pun, saya nak belanja dia buffet kat hotel. dah rezeki dapat free, Alhamdulillah. 

Last year pun dapat free jugak. story kat sini http://24-7nay.blogspot.com/2012/08/malam-raya-impiana-klcc-jalan-tar.html.

Ok. happy mood today :) 


1 comment:

amiey lee said...

Hee samala best kan kalau mkn buffet free..sbb kta jenis mkn takde la byk mana... rasa rugi nak bayar smpai 100 lbih sorang heheheh