Friday 10 May 2013

30+ dan jamu mak dara

bila umur dah masuk 30+  ni, rasanya dah perlu start ambik supplement la. badan pun dah mula rasa sakit-sakit. buat kerja sikit pun macam cepat lemah. Jadinya, gigihlah saya mengoogle apa produk yang bagus. sebagai permulaan, saya cubalah jamu mak dara. malam tadi baru start consume. buat masa sekarang ni tak ada rasa sebarang perubahan lagi. yelah, takkan dah nak terus ada kesan kan. kena maintain makan dulu.

kebaikkan utama jamu mak dara ni adalah untuk perlancaran darah. bila blood circulation kita ok, toksin akan senang disingkirkan. tulah badan akan rasa sihat dan bertenaga. (ceh, ayat macam medical doctor pulak.) tambahan pula jamu mak dara ni boleh bantu menyeimbangkan hormon wanita. nak tahu lebih lanjut, boleh lah google ye.


cara consume yang disarankan 2 kapsul pagi dan 2 kapsul pagi malam. consume jamu ni sebelum makan. tapi untuk permulaan ni, saya makan sebiji jer. takut jugak tak sesuai dengan badan dan ada effect yang tak bagus. kita tengok dulu kesannya. kalau ok, then boleh makan seperti yang disarankan. satu botol jamu ni ada 60 kapsul. harga RM49. tapi biasa kedai akan bagi diskaun sikit la. saya beli hari tu RM45. Kat dalam internet, ada juga yang buat promosi tapi saya prefer beli terus jer kat kedai jamu. lagi convenience.


kita tunggu jer hasilnya. dan hopefully saya maintainlah makan jamu ni :)




No comments: