Friday 25 November 2011

after 2 days & twilight

2 days training @midvalley. training excel 2003 jer.

mesti ada orang tanya "excel pun nak kena training jugak ke?"
dan saya akan jawab "ye".
dan orang akan tanya lagi "kenapalah kau guna excel 2003? kan dah ada new version. outdated la kau ni"
dan jawapan mudah saya "company saya kecik, tak ada duit nak invest/upgrade excel sedia ada"

banyak benda yang kite boleh explore dengan excel ni. kita tahu yang asas sahaja. peluang pergi training ni sangat bagus walaupun tak banyak related dengan kerja saya. sekurang-kurangnya lepas ni boleh la prepare report yang elok terbaik sikit.

rabu tengok twilight. best jugak sebab saya tak ikuti pun cerita ni. Dah dapat tiket percuma, pergi jelah. tapi bile baca review ni, teruja nak beli novel.

1 comment:

Aziela said...

Kena start baca dari buku pertama tau...baru seronok sikit.... :)